W przypadku zmiany adresu e-mail, przypisanego do konta S24 należy zalogować się do S24 a następnie w zakładce „Moje konto” wybrać zakładkę „Dane osobowe„. Kolejnym krokiem jest kliknięcie „Edytuj„
Wprowadź poprawny nowy adres e-mail i kliknij „Zapisz”
Zmiana adresu e-mail wymaga autoryzacji. Autoryzacja musi zostać dokonana tym samym podpisem, którym autoryzowane było konto do S24. Czyli podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym ePUAP. W przeciwnym wypadku zostanie wyświetlony komunikat błędu.
Autoryzacja dokonuje się w taki sam sposób jak autoryzacji podczas tworzenia konta. Po prawidłowym zatwierdzenia zmiany adresu e-mail, wyświetlony zostanie komunikat oraz na nowy adres e-mail wysłany zostanie link aktywacyjny.
Po kliknięciu w link aktywacyjny wyświetlony zostanie formularz na którym należy wprowadzić kod weryfikacyjny oraz kliknąć przycisk „Weryfikuj”.












